2014. március 28., péntek

KECSKE REGGELIRE

Mostanában sokszor eszembe jutnak Arnold szavai. „...miközben te bulizol és hülyéskedsz, aközben valaki más keményen dolgozik. Valaki tanul, és valaki győzni fog.” A Szépvölgyi úton felfelé karikázva, hátamon a mászó felszereléssel elmerengtem ezen. Én hiszek ebben.



Amikor begurultam a Kecske-hegyi kőfejtőbe Zoli már javában boulderezett. Janit és Saucot várta, a kötél náluk volt.

Miután megjöttek két útba ereszkedtünk be, a Bal Repedés volt az egyik kiszemelt, a másik pedig az Éter. Ólmosan kezdtünk mozogni, még senki nem érezte a Csít. Elkezdődött a bemelegítés és ráhangolódás.

A Bal repit Sauc még nem mászta, Zolinak pedig még volt egy kis elszámolni valója az úttal. Mindketten jól mozogtak, részletekben megvolt nekik, de a teljes siker még várat magára.


Mint ahogy az Éter engem is megvár. Pedig sokat erősödtem a tavalyihoz képest, de még egy apró kis lökés hiányzik, hogy meglegyen. Úgy érzem még pár próba és megadja magát.


Janinak viszont végre beakadt. Örültünk a sikerének, ami azt illeti már múlt alkalommal is nagyon közel volt hozzá, hogy sikerüljön neki. Lezárult egy szakasz, hiszen ez volt az első 6c+ amit mászott. Most már a Corn flakes a kiszemelt. (Ezek egyelőre TR mászások, de állítólag az utóbbi két utat lehet mászni RP, és PP is. Érdekes lehet majd úgy is kimozogni őket.)

Korán el kellett megint jönnünk a bányából, amit sajnáltam, mert még csak most kezdtem igazán bemelegedni. A Szépvölgyin percek alatt lent voltam a városban, aztán irány a meló.

Szép az idő, menjetek mászni!

Szeki voltam

Nincsenek megjegyzések: