2014. június 15., vasárnap

BARLANGÁSZOK KÖZT

"Nincs jobb, mint túl nagy fába vágni a fejszét, aztán mégis felaprítani a fát."


A Kecske projektek igazán izzasztóak tudnak lenni, mégis ez az, ami vonzza benne az embert. Vasárnap reggel elég enerváltan értünk a fal alá, mind egy erős héten estünk át, mégis feldobott minket a lehetőség szele, rég nem jártunk már itt. Sajnos hiába mentünk korán, már voltak barlangászok (akikből a nap folyamán még több lett) így csak a Bal repedéshez sikerült bedobnunk kötelet. El is kezdtünk mászni a kezdeti bohóckodások után.

Zsolti meg én is kipörgettük a bal repedést izzadság nélkül.  - Ez igen, meg érte a sok edzés - gondoltam. Ez fellelkesítet minket a nagy fáradság ellenére és áttértünk a Faékesre (7) amit Jani gyorsan be is mutatott nekünk. Egyből rá is próbáltam és másodjára sikerült is. Én áttértem a Középső repedésre, Zsolti meg tovább projektolta a Faékest, amit sikeresen ki is mászott. Közben én jól elfáradtam a középső repedésben és még csak az első kulcson jutottam túl... na de majd máskor... szorított minket az idő, így fájó szívvel, de nem zsibbadó karokkal hagytuk el kecskét. Mind nagyot haladtunk, így elégedetten mehettünk haza.

Zoli voltam   

Nincsenek megjegyzések: