2014. május 2., péntek

ÉLMÉNYMÁSZÁS, NAPSÜTÉS ÉS ESŐ

Számomra a sziklamászás, nem mindig a határok feszegetéséről szól. A heti edzések után hétvégén valami könnyebbre vágytam. Persze hosszúhétvégén jó lett volna megpattanni és 3-4 napot mászni, de sajnos erre most nem volt lehetőség. Így nem sokat gondolkodtam amikor hét közepén Bandi hívott, hogy menjünk Bajótra.

A családommal és Bandi barátnőjével Ancsával érkeztünk az Öreg-kőhöz. A Pokol-falon kezdtünk. A szikrázó napsütésben igazi élmény volt a mászás. Miután előre mentem, Bandi jött utánam a párkányra. Az egyik klasszikus utat néztük ki magunknak, de mire tovább indultunk volna, a távolban a Duna felett már látszott az esőfüggöny. Rövid hezitálás után úgy döntöttünk visszaereszkedünk, majd behúzódtunk a  Baits-barlangba. Igazából a vihar elkerült minket, de ezt ott fönt nem lehetett tudni. Ettünk, ittunk, Angélával játszottunk, majd továbbálltunk.


A Hátsó-falhoz érkezve senkit sem találtunk. Könnyű és nehezebb utak egyaránt voltak itt. Egy könnyebb útban kezdtünk, de megint kezdett beborulni. Felvittem a kötelet majd Ancsa következett. Ez volt az első mászása és nagyon élvezte. Edit és Angéla addig jót pihentek a fal alatt.

Amikor Bandi ereszkedett vissza már szitált az eső és dörgött az ég. Nagyon hívogatóak voltak az utak, de gyors pakolás után irány a lenti parkoló. Közben hol kisütött a nap, hol megint beborult.

Beszálltunk a kocsiba és elindultunk haza, 5 percre rá leszakadt az ég. Villámlás és jégeső. Jól döntöttünk... A mai nap mérlege: kis kirándulás, mászás a családdal és barátokkal. Kellett már nagyon.

Szeki voltam 

Nincsenek megjegyzések: